logo

Regulamin sesji językowych

 

Aby ułatwić współpracę między Klientem a Trenerem prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi punktami regulaminu.



Wprowadzenie
1. Pytania, wątpliwości oraz sugestie można zgłaszać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Godziny pracy biura:  9:00- 18:00 od poniedziałku do czwartku.
2. Prowadzę indywidualne sesje językowe on-line za pośrednictwem komunikatora WhatsApp bez użycia kamery internetowej. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest odbycie lekcji za pośrednictwem telefonu.
3. Klient, który nie korzystał wcześniej z sesji językowych może otrzymać bezpłatną sesję próbną. Przed nią zostanie wysłany kwestionariusz, którego uzupełnienie pomoże Trenerowi w ustaleniu przebiegu sesji próbnej. Spotkanie trwa od ok. 30 minut, podczas których odbędzie się: badanie poziomu językowego, ustalanie celu nauki, Klientowi zostaną przedstawione szczegółowe warunki współpracy. Termin sesji próbnej jest zależny od dostępności Trenera w danym czasie. Wszystkie ustalenia odbywają się drogą mailową w godzinach dostępności Trenera.
4. Dane kontaktowe do Trenera to:

A) Adres e-mailowy – wyłącznie do sesji i konsultacji,
B) Numer telefonu -   do przeprowadzania sesji językowych,


5. Wszystkie dane osobowe Klienta są poufne i wykorzystywane wyłącznie do odbycia sesji językowych. Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
6. Dokonanie wpłaty za sesje językowe online oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


Płatności

1. Płatności należy dokonać na dwa dni robocze przed rozpoczęciem sesji językowych oraz wysłać na maila: potwierdzenie zlecenia wykonania przelewu. (Do pobrania ze strony banku w pliku PDF, ew. screen ekranu) Tak, aby na maksymalnie dzień przed terminem sesji przelew był zaksięgowany na koncie firmowym.  Jeśli na dwa dni robocze przed terminem sesji na mailu biura do godziny 18:00 nie znajdzie się potwierdzenie zlecenia wykonania przelewu/ screen sesja nie odbędzie się. W przypadku braku wcześniejszego uiszczenia opłaty za zaplanowaną  sesję językową spotkanie nie odbędzie się.
2. Płatności za sesje językowe należy dokonywać przelewem na podane w mailu dane. Przyjmujemy płatnośći w złotówkach tylko z kont polskich. Za każdym razem pakiet sesji językowych od momentu wpłaty na konto należy wykorzystać w ciągu: 4 sesji w ciągu 50 dni. Niewykorzystane sesje językowe przepadają.
3. Za sesje językowe można otrzymać fakturę. Fakt taki należy zgłosić mailowo na adres: po ustaleniu warunków współpracy językowej oraz podać niezbędne dane do wystawienia faktury.
4. W przypadku powtarzającego się niepłacenia za zajęcia w terminie współpraca z Klientem zostanie zakończona.

Odwołanie/ przesunięcie sesji językowej
1. Sesję językową można odwołać/przesunąć najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem spotkania, aby opłata za nią nie przepadała. Jeśli Klient odwoła sesję językową/przesunie na mniej niż 24 godziny,  traktuje się ją jako przeprowadzoną.
2. Sesję można odwołać/przesunąć i opłata za nią nie przepadnie tylko w przypadku ważnych wydarzeń takich jak: problemów z siecią Internet, chorobą uniemożliwiającą swobodne mówienie.
3. Trener rezerwuje sobie prawo do rezygnacji ze współpracy z Klientem w przypadku ciągłego odwoływania sesji językowych.
4. Konieczność odwołania sesji należy zgłaszać tylko mailowo na podany adres biura lub w uzasadnionych przypadkach za pośrednictwem wiadomości tekstowej (sms) na podany numer telefonu.
5. Trener z ważnych przyczyn może odwołać lub/i przesunąć sesje językowe na mniej niż 24h przed sesją, o czym niezwłocznie informuje Kursanta.


Spóźnienie
1. Dopuszczalne jest spóźnienie się Klienta na sesję 15 minut. Po 15 minutach, jeśli nie da znać w żaden sposób tj. telefon, sms, e-mail, sesja jest uznana jako przeprowadzona-tj. opłata zostaje pobrana.
2. Czas spóźnienia Klienta nie jest doliczany do czasu spotkania i nie jest odrabiany w innym terminie. Sesja kończy się o ustalonej wcześniej porze.
3. Jeśli z przyczyn losowych zdarzy się, że Trener spóźni się na zajęcia to czas ten jest doliczany do sesji - jeśli jest taka możliwość lub ustala się inny dzień, w którym czas spóźnienia zostanie doliczony do czasu trwania sesji.

Kwestie techniczne
1. Do przeprowadzenia sesji językowej Klient potrzebuje aktualnego oprogramowania WhatsApp
2. Aby sprawdzić, czy wszystko jest przygotowane przed  sesją próbną Klientowi zaleca się  przetestowanie swojego sprzętu a w szczególności: sprawdzenie aktualizacji, poprawności podłączenia słuchawek i mikrofonu.
3. Niezbędne jest stabilne łącze internetowe, które będzie umożliwiało swobodną rozmowę online, korzystanie z wysłanych materiałów (jeśli będzie tego wymagał charakter sesji). Zalecamy korzystanie z  aktualnych wersji przeglądarki internetowej, wtyczek i pozostałych dodatków.
4. Zalecane jest używanie słuchawek z mikrofonem, co bardzo poprawia komfort komunikacji. Kamera internetowa dla klienta jest opcjonalna. Trener nie korzysta z niej w czasie sesji.
5. Czas wystąpienia przerw w rozmowie z powodu złego połączenia nie powoduje przedłużania sesji o czas ich wystąpienia. Trener w przypadku zerwania połączenia dzwoni do Klienta do skutku.

Praca własna Klienta
1. Z uwagi na charakterystykę indywidualną sesji językowych Klient rozumie, że Trener dysponując swoją wiedzą oraz doświadczeniem przygotuje optymalny plan na sesje językowe w porozumieniu z Klientem.
2. Dla uzyskania jak najlepszych efektów Klient powinien posiadać: odpowiednie nastawienie językowe, zaangażowanie w rozwijanie swojej wiedzy. Ważne jest też wdrażanie podanych porad w życie. Klient rozumie, że niewywiązywanie się z sugestii Trenera może przyczyniać się do obniżenia motywacji, a tym samym mniejszych efektów sesji językowych. W skrajnych przypadkach Trener może zasugerować rozwiązanie współpracy.

Sesje językowe
1. Sesje językowe są przeprowadzane indywidualnie z każdym Klientem o ustalonych porach. Trener dokłada wszelkich starań, aby zaoferować Klientowi najwyższą jakość usług.
2. Trener opiera program spotkań w oparciu o wywiad ustny oraz pytania pochodzące z ankiety, która jest wysyłana przed pierwszym, bezpłatnym spotkaniem.
3. Pierwsza płatna sesja w całości jest przeznaczona na omówienie celu spotkań językowych, odkryciu motywacji Klienta, wykonaniu kilku ćwiczeń, ustaleniu wizji językowej dla każdego Klienta, wizualizacji. Dobór metod i technik odnośnie sesji pierwszej leży po stronie Trenera.
4. O określonej porze Trener dzwoni na podany numer WhatsApp do Klienta i przeprowadza sesję językową. W zależności od wybranej opcji po sesji Klient może otrzymać zadania do pracy własnej (nie dotyczy to konwersacji). Ich dobór oraz ilość zależy od indywidualnych ustaleń.
5. Klient ma świadomość, że aby zachować wysoką jakoś usług, dostępność Trenera na sesje jest ograniczona. Klient zgadza się z tym, że jeśli nie zarezerwuje większej ilości sesji online pierwszeństwo zapisu na dany termin mają osoby, które wyrażą do tego gotowość oraz dokonają opłaty.
6. Godziny pracy Trenera są ustalane z klientem w oparciu o harmonogram na dany czas. Przyjmuje się, że sesje językowe prowadzone przed 9:00 rano oraz po 18:00 (rozpoczęcie sesji po 18:00)  są traktowane jako sesje poza godzinami pracy trenera. Ich ustalenie jest możliwe - wtedy do ceny jednej sesji językowej należy doliczyć kwotę określoną przez trenera -10zł

Zakończenie współpracy
1. Klient, który chce zakończyć współpracę, powinien poinformować o tym fakcie ustnie lub mailowo dodając przewidywany termin ustania współpracy.
2. Jeśli klient nie odpisuje na 3 wysyłane wiadomości mailowe (wysłane w przeciągu 7 kolejnych dni) oraz nie odbiera telefonu (2 próby połączenia w tym czasie, w różnych dniach). Jest to jednoznaczne z zakończeniem współpracy. Opłacone sesje traktuje się jako przeprowadzone. Przypadki losowe będą rozpatrywane indywidualnie.


Ceny sesji językowych mogą ulec zmianie bez zapowiedzi. Podane na stronie ceny są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, §1.